Inleveren materialen einde seizoen

Nieuws Donderdag 27 mei | Nu er een einde is gekomen aan een seizoen met vooral onderlinge wedstrijden, dienen de materialen weer te worden ingeleverd. De materiaalcommissie staat de volgende dagen voor jullie klaar om materialen weer retour te ontvangen: 
 
Dinsdag 1 juni van 19.30 tot 21.00: Inname ballentas + aanvoerdersband en inname keeperstas teams zonder vaste keeper.
Donderdag 3 juni van 19.30 tot 21.00: Inname ballentas + aanvoerdersband en inname keeperstas teams zonder vaste keeper.
 
Dinsdag 8 juni van 19.30 tot 21.00: Controle keeperstassen vaste keepers.
Donderdag 10 juni van 19.30 tot 21.00: Controle keeperstassen vaste keepers.
 
Vaste keepers worden uitdrukkelijk uitgenodigd om op genoemde data hun materialen te komen laten controleren, zodat er voldoende tijd is om zaken in orde te brengen.
 
Als je zelf niet in de gelegenheid bent, laat dan iemand anders van het team komen.
 
Met jullie medewerking kunnen wij ervoor zorgen dat alle teams voorafgaand aan de voorbereidingswedstrijden (wk. 26 t/m 28) over de materialen voor het nieuwe seizoen beschikken.
 
Met sportieve groet,
Materiaalcommissie HC Delta Venlo
[email protected]